Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanice technické kontroly
Smolík, Jindřich ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá novostavbou stanicí technické kontroly, kancelářských prostor a ubytování. Stavba je situována do třech nadzemních podlaží, kde v 1NP nalezneme stanici technické kontroly a příslušných kancelářských prostor k obsluze technické linky. Ve 2NP se nachází kancelářské prostory a 3NP je ubytování typu „formula hotel“. Objekt je navržený obdélníkového tvaru s plochou střechou a ve 3NP pochůznou terasou. Nosné konstrukce tvoří zdící systém Porotherm a železobetonové sloupy, které se nachází pouze v 1NP. Nosnou konstrukci stropů tvoří předepnuté stropní nosníky Spiroll a betonová deska. Vnější úpravy povrchu v 1NP je tvořena z pastovité silikátové omítky a zbylé dvě nadzemní podlaží jsou tvořeny z provětrávané fasády. Technická místnost se nachází v 1NP, odkud vede komínové těleso Schiedel. Většinu podlahových ploch v objektu tvoří koberec a nebo dlažba, jen v servisní lince je epoxidový nátěr.
Hodnocení technického stavu osobních vozidel
Košťál, Ondřej ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou technických kontrol osobních vozidel na Stanicích technické kontroly v České republice a sousedních státech. Práce bude zaměřena na legislativu, metodiku, hodnocení technického stavu a vliv nebezpečných závad na provoz vozidla. Součástí práce bude také návrh opatření na zvýšení bezpečnosti silničního provozu osobních vozidel.
Sledování závad na STK traktorů vybrané výkonnostní skupiny
HOFMAN, Marek
Tato bakalářská práce je zaměřena na sledování závad u traktorů, které byly přistaveny na stanici technické kontroly k pravidelné technické prohlídce. V úvodní části této práce jsou popsány nejdůležitější zákony, nařízení a vyhlášky, které upravují provádění pravidelných technických prohlídek sledovaného druhu vozidel. V praktické části jsou pak vyhodnoceny nejčastější závady u zvolené výkonnostní skupiny traktorů. Na závěr jsou popsány odlišnosti při zjišťování závad u traktorů oproti nákladním automobilům.
Stanice technické kontroly
Šutera, Pavel
Moje bakalářská práce se zabývá kontrolou technického stavu vozidel, požadavky na technický stav vozidel, legislativou a popisuje provoz včetně postupů v konkrétně zvolené STK. Část práce je věnována objasnění vybraných částí kontroly a principům měření včetně požadovaných hodnot. Přibližuje běžnému uživateli úkony spojené s provozováním vozidla a státem stanovené prohlídky. Dále také poukazuji na statistiky silničních vozidel procházející státní technickou kontrolou ve vybraném podniku a jejich závady dle závažnosti. Ve vybrané firmě Auto, spol. s.r.o. popisuji nabízené služby, pracovní postupy, vybavení a organizaci.
Analýza vztahu činnosti stanic techinické kontroly a bezpečnosti provozu motorových vozidel
Čech, Marek
Tato práce je zaměřena na kontrolní procesy ve stanicích technické kontroly vzhledem k bezpečnosti provozu motorových vozidel. Zabývá se porovnáním stávajících kontrolních úkonů stanovených Ministerstvem dopravy a skutečného provádění těchto úkonů ve STK. Navrhuje možné inovace v technických kontrolách vozidel ve STK i v likvidaci pojistných událostí v rámci pojišťoven.
Hodnocení technického stavu osobních vozidel
Košťál, Ondřej ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou technických kontrol osobních vozidel na Stanicích technické kontroly v České republice a sousedních státech. Práce bude zaměřena na legislativu, metodiku, hodnocení technického stavu a vliv nebezpečných závad na provoz vozidla. Součástí práce bude také návrh opatření na zvýšení bezpečnosti silničního provozu osobních vozidel.
Stanice technické kontroly
Smolík, Jindřich ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá novostavbou stanicí technické kontroly, kancelářských prostor a ubytování. Stavba je situována do třech nadzemních podlaží, kde v 1NP nalezneme stanici technické kontroly a příslušných kancelářských prostor k obsluze technické linky. Ve 2NP se nachází kancelářské prostory a 3NP je ubytování typu „formula hotel“. Objekt je navržený obdélníkového tvaru s plochou střechou a ve 3NP pochůznou terasou. Nosné konstrukce tvoří zdící systém Porotherm a železobetonové sloupy, které se nachází pouze v 1NP. Nosnou konstrukci stropů tvoří předepnuté stropní nosníky Spiroll a betonová deska. Vnější úpravy povrchu v 1NP je tvořena z pastovité silikátové omítky a zbylé dvě nadzemní podlaží jsou tvořeny z provětrávané fasády. Technická místnost se nachází v 1NP, odkud vede komínové těleso Schiedel. Většinu podlahových ploch v objektu tvoří koberec a nebo dlažba, jen v servisní lince je epoxidový nátěr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.