|
Stanice technické kontroly
Smolík, Jindřich ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá novostavbou stanicí technické kontroly, kancelářských prostor a ubytování. Stavba je situována do třech nadzemních podlaží, kde v 1NP nalezneme stanici technické kontroly a příslušných kancelářských prostor k obsluze technické linky. Ve 2NP se nachází kancelářské prostory a 3NP je ubytování typu „formula hotel“. Objekt je navržený obdélníkového tvaru s plochou střechou a ve 3NP pochůznou terasou. Nosné konstrukce tvoří zdící systém Porotherm a železobetonové sloupy, které se nachází pouze v 1NP. Nosnou konstrukci stropů tvoří předepnuté stropní nosníky Spiroll a betonová deska. Vnější úpravy povrchu v 1NP je tvořena z pastovité silikátové omítky a zbylé dvě nadzemní podlaží jsou tvořeny z provětrávané fasády. Technická místnost se nachází v 1NP, odkud vede komínové těleso Schiedel. Většinu podlahových ploch v objektu tvoří koberec a nebo dlažba, jen v servisní lince je epoxidový nátěr.
|
|
Hodnocení technického stavu osobních vozidel
Košťál, Ondřej ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou technických kontrol osobních vozidel na Stanicích technické kontroly v České republice a sousedních státech. Práce bude zaměřena na legislativu, metodiku, hodnocení technického stavu a vliv nebezpečných závad na provoz vozidla. Součástí práce bude také návrh opatření na zvýšení bezpečnosti silničního provozu osobních vozidel.
|
|
Sledování závad na STK traktorů vybrané výkonnostní skupiny
HOFMAN, Marek
Tato bakalářská práce je zaměřena na sledování závad u traktorů, které byly přistaveny na stanici technické kontroly k pravidelné technické prohlídce. V úvodní části této práce jsou popsány nejdůležitější zákony, nařízení a vyhlášky, které upravují provádění pravidelných technických prohlídek sledovaného druhu vozidel. V praktické části jsou pak vyhodnoceny nejčastější závady u zvolené výkonnostní skupiny traktorů. Na závěr jsou popsány odlišnosti při zjišťování závad u traktorů oproti nákladním automobilům.
|
|
Stanice technické kontroly
Šutera, Pavel
Moje bakalářská práce se zabývá kontrolou technického stavu vozidel, požadavky na technický stav vozidel, legislativou a popisuje provoz včetně postupů v konkrétně zvolené STK. Část práce je věnována objasnění vybraných částí kontroly a principům měření včetně požadovaných hodnot. Přibližuje běžnému uživateli úkony spojené s provozováním vozidla a státem stanovené prohlídky. Dále také poukazuji na statistiky silničních vozidel procházející státní technickou kontrolou ve vybraném podniku a jejich závady dle závažnosti. Ve vybrané firmě Auto, spol. s.r.o. popisuji nabízené služby, pracovní postupy, vybavení a organizaci.
|
| |
|
Hodnocení technického stavu osobních vozidel
Košťál, Ondřej ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou technických kontrol osobních vozidel na Stanicích technické kontroly v České republice a sousedních státech. Práce bude zaměřena na legislativu, metodiku, hodnocení technického stavu a vliv nebezpečných závad na provoz vozidla. Součástí práce bude také návrh opatření na zvýšení bezpečnosti silničního provozu osobních vozidel.
|
|
Stanice technické kontroly
Smolík, Jindřich ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá novostavbou stanicí technické kontroly, kancelářských prostor a ubytování. Stavba je situována do třech nadzemních podlaží, kde v 1NP nalezneme stanici technické kontroly a příslušných kancelářských prostor k obsluze technické linky. Ve 2NP se nachází kancelářské prostory a 3NP je ubytování typu „formula hotel“. Objekt je navržený obdélníkového tvaru s plochou střechou a ve 3NP pochůznou terasou. Nosné konstrukce tvoří zdící systém Porotherm a železobetonové sloupy, které se nachází pouze v 1NP. Nosnou konstrukci stropů tvoří předepnuté stropní nosníky Spiroll a betonová deska. Vnější úpravy povrchu v 1NP je tvořena z pastovité silikátové omítky a zbylé dvě nadzemní podlaží jsou tvořeny z provětrávané fasády. Technická místnost se nachází v 1NP, odkud vede komínové těleso Schiedel. Většinu podlahových ploch v objektu tvoří koberec a nebo dlažba, jen v servisní lince je epoxidový nátěr.
|
| |